Fin helg, ful mås

Å vilken bra helg!

Stjärnan hälsade på och det var roligt att hänga som vanligt.

I lördags hängde jag och Soffi i en park och solade i det underbara vädret.
Sen kom Linn, Soffi och min jobbarkompis hem till mig på kvällen och drack vin.
Roligt! Inte ofta jag har mer än en tvåmannafest :)
Vi gick vidare ut, vilket inte var lika najs, men kul på nå vis ändå.
Jag tror jag hade för höga förväntingar eftersom jag nästan aldrig går ut.

Söndagen var underbar. Slappdag i Vasaparken med Stjärnan.
God picknik, härligt väder, bra sällskap.
I like!

När vi väntade på tåget blev vi attackerade av ett flygfä som verkade försöka mörda oss
med skit.
Jag såg i ögonvrån hur nåt stort kom flygandes emot oss och PANG! så landade nåt på min hand
och splashade ut överallt.
Så jävla äckligt!! Men vi kunde inte göra annat än skratta. Och hitta närmsta toa.
Den där måsen fick utr sig nåt som fan inte var av denna värld alltså, kan jag tala om!
Fy fan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vad roligt du skriver, stackare som fick mås-splash på dig lät inge härligt. Ses på torsdag, aight?!

2007-04-17 @ 21:10:47
Postat av: Linn

Ja. Men vem skrev det? :) Fast vi kanske ses på torsdag, vad vet jag?

2007-04-18 @ 14:27:07
Postat av: ellen

hahaha, mååååsbajs!

en sommar sket en mås mig på ryggen på harnäs, sen sket han maria på ryggen 5 minuter senare. hahahaaaa. det var nästan mitt roligaste.

2007-04-19 @ 17:02:14
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Coco

iijuu!! vad äckligt! Men vet du vad, nu måste du ju få en massa tur, för det har jag hört att man kan få om man får måsbajs på sig. Bra va :) Eller så är det bara något påhitt för att uppväga det snuskiga med måsbajset. Vem vet!

Ha det bra!

2007-04-19 @ 17:44:33
URL: http://www.cocochanel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0