Ljust

Jag har mycket att se fram mot nu. Det gillar jag!
Då mår man fint.

I morgon är det releasefest för Linn & Joel. Där kommer jag träffa massa gamla rävar
som jag inte har sett på länge.
Blir det goväder ska vi dricka vin och mysa i en närliggande park en stund innan.
Ska bli jättekul att träffa Johan och hoppas att resten av grabbarna dyker upp!
Long time no see.

På fredag kommer Starsky! Han stannar till på söndag.
Det blir också himla kul!
Hoppas på sooool, så vi kan softa nånstans.

På söndag sen är det kalas ute i Vaxholm hos syster och hennes familj.
Då får jag träffa dem plus resten av min familj. Lilla Hilda. Gos.

Skitbra!

Ett hurra-rop till Jonas som tyckte så synd om fattiga jag att han kom förbi med mat, öl, vin, godis och glass!
Vilken hjälte. Och så glad jag blev!!


En fråga
Hallå varför syns det inte hur många kommentarer man har fått på en del inlägg?
De luras ju! Det står noll ibland fast man har fått.
Gillar inte det!

Good bye my friends!

Kommentarer
Postat av: ellen

ja men KOM hit på måndag då cp! :) jag har rum för många stjärtar i min lägenhet. johan är i gävle över helgen. Puss.

2007-04-27 @ 16:05:58
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0