Love

Hej nollor!

Jag har jobbat hela helgen och det var segt för det var knappt nå folk, men samtidigt kul att träffa jobbgänget.

I lördags var jag dessutom ut. Vi var på East och det var skitkul! Massa soft musik i min smak.
Kärlekstoner med sköna beats. I like! Jag blir nästan kär. I mig själv kanske. Eller i nån påhittad oldschool-typ.
Jag mindes i alla fall vad det är jag gillar.

Fundersam över sommaren. Behöver pengar. Vill inte jobba så mycket.
Får jobba på extrajobbet, men fy satan vad segt det kommer vara där.
Kommer väl samtidigt inte hinna skaffa mig ett annat.
Vill bestämma schema själv.
Vill vara i G-town en vecka eller så.
Å gosh, what to do?

Semesterresan måste bara bli av! Jag vill så gärna.
Hur länge har vi inte pratat om att göra detta?
Har just inga pengar. Men, det ordnar sig. Jag löser det.

Hej då





Kommentarer
Postat av: ellen

Dit ska vi gå du å jag, till east just som du sa. Å vet du. India Arie kommer till Sthlm Jazz den 18 juli. Och samma dag Koop. Jag och Johan ska köpa biljetter. Maria med. Och du. Okej? :) Det blir värsta skäna kvällen på skeppsholmen yo.

kram!

2007-04-24 @ 20:03:35
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0