Lucky lucky

Fy faen vad gottigt!
Jag har just skickat in mitt arbeteee! Färdig. Yey!

I say heeeeey hoooooo, heeeeeey hooooo.

Nu är det ta mig fan påsklov för hela slanten.
Ska sola, slappa och ha det bra idag!
Iofs ska jag hoja in och köpa kurslitteratur inför nästa kurs,
men den ska fan inte läsas idag iaf.

Jag är lycklig över en till sak.
Mitt gitarrspelande börjar arta sig.
I lördags plockade jag ut Green days Good Riddance (Time of your life),
alldeles själv.
Och igår kunde jag spela den plockandes och sjunga samtidigt.
Jippie! :)

Far åt pipsvängen med er!

Kommentarer
Postat av: *

Raggarrunda! Trevligt ;)
Kram påre!

2007-04-03 @ 18:05:06
Postat av: Hanky

Glad Påsk! Hoppas du får fina påskägg! Kram

2007-04-06 @ 15:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0