Fel

Idag när jag gick till skolan så stoppade en man mig.

Han sa:
I just wanna tell you - you look very nice!

Undra vad han hade för fel?
Jag var så påbylsad med halsduk och mössa att det enda man såg var mina ben
som bara var iklädda ett par tights. Det såg förfärligt ut!
Eller så hade han ben-fetish!!

Men nu är jag tillbaka i Stockholm. En verklighet fylld med miffon!

Trippen till Gefle var bra.
Jag fick mycket pluggande gjort och som vanligt massa god mat.
Och så träffade jag Stjärnan. Han bjöd på en stor te. Det tycker jag var gulligt.

Kommentarer
Postat av: ellen

hihi, du ska ta åt dig när störda människor ger dig komplimanger :)

2007-02-20 @ 18:32:48
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Hanky

Ja, herregud Linn, det var ju jättesnällt! Jag skulle bli jätteglad om en man stoppade mig och sa att jag såg bra ut! Bara att tacka och ta emot ju. Nästa gång säger du, Yes I know, I look very nice, och ger honom en slängkyss.

2007-02-23 @ 21:37:58
URL: http://ww.hanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0