Vill ha det!

Tänk en mjuk soffa, en varm filt, en skitmysig film, en kopp vaniljte med mjölk i, kanske en riktigt saftig morotskaka och marabou choklad. Någon som killar en i nacken. Mmmm. Det hade ju passat så bra, just idag!
Men nu sitter jag dessvärre på skolan och nyser, fräser och fryser istället. Helt tvärtom!

Fast jag ska inte klaga. För jag har så många underbara dagar och så mycket fint runt omkring mig för det mesta. Det är nog nödvändigt med sådant som känns som motgångar ibland. För de finns säkert av en skitbra anledning de med. De fyller sin funktion på nåt sätt.
Help me, jag låter nästan frireligiös!! Shit. Men jag tror ändå att det ligger något i det. Om inte annat så finns de där sura dagarna bara för att man en annan dag ska få möjlighet att njuta i livet. Att man då har nåt å jämföra med liksom.

Igår var det Alla hjärtans dag och jag fick ett kort av min pärla. Av Ellen. Hon hade skrivit ett brev och skickat med ett kort på oss som hon hade klistrat fast på en supertjusig bakgrund. Jag blev så glad att jag satte upp kortet på väggen innan jag ens hade hunnit läsa brevet :)
Det var ett kort från vår skitunge-dag i somras. När vi satt och drack öl och smygrökte på en bänk bakom en skola. Bara för spänningens skull. Haha, så svinigt töntigt ju! Men det VAR spännande och roligt och verkligen en minnesvärd kväll. Mer sånt åt folket!!

Okej, nu märks det ganska väl att jag inte borde sitta här. Inlägget blir lite längre än vanligt... kaaaanske för att jag egentligen borde skriva på mina skoluppgifter...

Det ska jag göra - NU!

Kommentarer
Postat av: *

Krya på dig!

2007-02-16 @ 07:20:29
Postat av: ellen

What a day what a day. Skitungedagen alltså. Underbar!

2007-02-16 @ 13:43:23
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack stjärnan ;)

2007-02-16 @ 16:44:41
Postat av: ellen

meh din fega jävel. vad tror du dom ska göra med dina uppgifter eller? do it for meeee! jag vill ha presentkort! bajsröv!

2007-02-16 @ 18:34:59
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Linn

meh. skitskalle!

2007-02-17 @ 13:56:36
Postat av: ellen

I know, det är tokigt att vi gillade samma saker utan att vi kände varandra. vi var meant to be helt enkelt :) haha! Nästa gång vi ses ska vi lyssna på Kula shaker. puss kram bajs

2007-02-17 @ 14:08:20
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0