Då & nu

Nu är jag halvvägs tillbaka till verkligheten. Efter den långa semestern i stugan mellanlandar jag i Gävle för att försöka förbereda mig för storstadslivet och skola. Men det går sådär...

Veckorna i fjällen.. Knappt nån snö och inte mycket aktivitet, men massa skoj har jag haft! Åkte slalom för första gången på säkert närmare femton år och det gick finfint! Roligt var det. Först en ening stelt i svängarna med ett högt pulserande hjärta... men tryggheten infann sig ganska snart. Jag var nog till och med rätt bra faktiskt :)

Om kvällarna var det mys i stugan, när vi inte svängde runt på Trapper - byns hetaste hak. Byns enda hak...

Nårsafton med stekarna i fjällen. Klart man ska va macho. Men konjak och snus på en stadig vinbas är ingen bra kombination. Jisses vad det svängde!
Som alltid när goda drycker blir några för många omfamnar min osynliga skyddshinna mig, på gott och ont naturligtvis. Men oj vad roligt jag har!

Nu kommer Ellen. Vi ska köra runt och tuta och sjunga, sen hyra en rulle o svulla lite framför den. Så jag får berätta om mina bravader en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0