Pucko

Nu sitter jag här i skolan. Har tagit mig hit eftersom jag ju får så otroligt mycket mer gjort här än hemma... Men lite besviken blir jag, för det verkar visa sig vara lögn i helvete. Vad gör jag nu? Jag sitter då inte djupt försjunken i en bok i alla fall. Nä för jag sitter vid datorn och bloggar, kollar min tomma inbox & hoppas att nån ska titta in på msn. Gud så dåligt!

Igår tog jag mig i kragen lite grann och satt mig för att läsa. Jag vill så gärna vara ambitiös och ta skolan på allvar. Men jag kan bara inte!! Vad är det för fel? Är det ointresse eller är jag helt enkelt, hemska tanke, bara totalt vrickad och dum i huvudet? 

Jag kanske bara får acceptera min lott. Och ja... jag är ju snäll i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Hanky

Haha, du är ju inte dum i huvudet, du är nog bara lite skoltrött. Det är ju en sån årstid nu, segt å tråkigt allting. Så jag väntar lite med att skriva upp dig på min lista med folk som är puckon. =)

2007-01-10 @ 12:09:25
URL: http://hanky.blogg.se
Postat av: mats

själv är jag tillbaka igen efter en tids flaxande. hemma sedan två månader och jobbar på kulturhus lätting. mkt trevligt och trivsamt faktiskt. och ja jag har ju sett dej både här å där i stan ibland. nästa gång skulle det vara i sin ordning att stanna till och prata mer än hej. goda nya dagar till dej. mats

2007-01-10 @ 12:19:48
URL: http://matslindgren.blogg.se
Postat av: mats

det heter att jag är avdelningsansvarig på lättings internationella avdelning. detta innebär en hel lång radda med uppgifter, men för att undvika att skriva en mindre bok så kan man säga att vi är ett informations kontor för unga om internationella möjligheter. att åka som volontär till exempel. jag reser också ganska mycket på seminarier, träffar och utbildningar. och vi anordnar en del infokvällar och olika kulturella events. allt med en internationell vinkel. jag trivs oerhört bra.... . det ska jag göra dådå, slänga ut ett "hur är det" nästa gång alltså... mats

2007-01-10 @ 13:12:04
Postat av: Johanna

Hej Linn!!

jag hade en underbar jul! välbehövd ledighet. hur är det själv, lite sköltrött låter det som, för jag har aldrig uppfattat dig som vrickad eller dum i huvudet, snäll däremot känner jag igen mycket!

kram på dig!

2007-01-15 @ 15:21:14
URL: http://johaana.blogg.se
Postat av: Anonym

hej igen :). Nej jag har faktiskt inte studerat någonting efter gymnasiet. Jag har liksom gått den andra vägen istället. Testa sej fram, prova allt, skaffa erfarenheter och visa vad man kan. Det gick ju det också. Men nog tycker jag du ska trivas i studierna och se mot en ljus framtid :). eller?

2007-01-15 @ 17:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0