Ge mig styrka

Jag är busig nu,
för jag är på jobbet och surfar mitt bland kunderna.
Fy fan vad dåligt!
Men jag låtsas att jag kollar upp ett beställningsnummer eller så...
Jag har iaf koll på kassan så jag kan rusa dit om det kommer nån.

Idag har varit den absolut tråkigaste dagen i mitt nuvarande arbetsliv.
Så jävla tråkigt.
Jag kan inte med ord beskriva den krypande känslan jag har i kroppen.
Helt dött för fan.
Vet inte hur många rundor jag har gått runt och hoppats att det ska finnas något att vika.

Men men, what ever.
Nu är det bara ca 1,5 timme kvar.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Tja Linn! Jag har hittat och läser din blogg som frukostnöje. Jag anlände till Japan igår. Allt är kaos! Min Jetlag är vansinnig och en tyfon är på väg. Nu väntar jag bara på den stora jordbävningen... I´m gonna die here... inte i fjällhöga nord. Ha de så bra! Vi ses kanske... om ett bra tag. : )
/Glenns son

2007-07-15 @ 07:17:53
URL: http://villvarainja.blogg.se
Postat av: Linn

Men tjena P! Oj, håll i dig så du inte blåser bort och kanske hem igen. Hoppas du trivs bra där annars!!

2007-07-15 @ 15:47:20
Postat av: Linn

Men tjena P! Oj, håll i dig så du inte blåser bort och kanske hem igen. Hoppas du trivs bra där annars!!

2007-07-15 @ 15:47:33
Postat av: ellen

ska vi åka till gbg och gå på way out west 10-11 augusti? kolla min blogg. skitbra artister. vi gört!

2007-07-24 @ 13:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0