En sång för dig

Kommer du ihåg hur det var förra sommar'n?
Kommer du ihåg när vi bada i haaavet?
Kommer du ihåg alla fiskar som simmade runt (runt, runt, runt)?


Joelbitar.
Jag vill ha en bit av Joel.
Han var väl en rätt skön snubbe,
var han inte?

Lyssna och titta själv :)

Det är konstigt tycker jag, lite granna, hur man kommer på låtar i huvet ibland
som man inte har hört på jättelänge.
Så bara dyker de upp helt plötsligt
och så sjunger man ut dem utan att tänka på det.

Det är lite roligt.

Skriv nu Linn.

Kommentarer
Postat av: ellen

jag fattade inte att joel var mongo när jag var liten. tyckte väl att han var precis som mig, haha.

2007-06-15 @ 18:40:51
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0