Här är jag

Oj oj.
Vädret kajkar.
Det är regn och kallt.

Jag ska träffa Ellen om några timmar.
Vi ska kolla utställning på konstcentrum.
Känns lite som old times.
Nära högskolan också.
Ännu mer som old times.
Saknar ibland.

Kom över en astronomibok igår.
Läste en hel sådan om mig själv, vågen.
MYCKET stämmer!
Och det är skönt på nå vis, att jag känner igen mig.
För då är det befogat, att jag är som jag är.
Jag får vara så, för vågar SKA liksom vara så...


Vågen älskar skönhet och avskyr allt som är disharmoniskt, smutsigt och fult.

En våg är intelligent och klartänkt, men att snabbt ta ställning är inte vågens starka sida, då du tenderar att noggrant väga både för och emot. Det viktiga för vågen är att ställningstagandet blir rätt.


Vågar har jämna temperament och är ofta charmerande och öppenhjärtiga människor.
De är livsnjutare och gillar skönhet, avkoppling, mat, dryck och sällskapsliv.
Ibland kan livsnjutandet dock övergå i ren lättja. De behöver ofta bli motiverade för att få någonting gjort.


Vredesutbrott & hysteriska anfall stöter bort dig och om din man skriker åt dig
krossar han din harmoni samtidigt som han går dig på nerverna.
Den man som vill ha din kärlek måste inse att skönhet, harmoni och trygghet
är grundläggande för ditt välbefinnande.
Du är lättjefullt sensuell och gillar att bli förförd.

Du må vara flyktig, flirtig och irriterande obeslutsam,
men du har en fantastisk magnetism och speciell inre skönhet som glöder varmt och ömt.



Jorå s'att, där har ni mig!
Mitt i prick.


Kommentarer
Postat av: Soffi

Harmoni är såå Linn, beskriver dig så bra och vad du vill ha.. Horoskop är fasiken inte sånt blaj som man kanske trott, mycket stämmer ju verkligen!

2007-06-14 @ 20:28:00
Postat av: ellen

hahaha. fy fan vad det stämde. tanterna orkade visst inte gå till konstcentrum, det är nog ganska tantigt det med, att inte orka gå.. fan linn vart är vi påväg? aahaha. nä men tack för en trevlig stund över en koppkAffe.

2007-06-14 @ 23:33:44
Postat av: Hanky

Jag är oxå våg! =)

2007-06-15 @ 17:43:57
Postat av: Linn

hihi. jag vet.

2007-06-18 @ 17:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0