Dårar

Hej alla nötskallar!

Igår var jag i skolan ända till nästan halv sju. Det är lite galet.
Och inte fick jag mycket gjort för det, som man kanske skulle kunna tro.
Nämen serru det fick jag inte! Nehej då minsann.

Jag gjorde mig däremot en ny kompis i biblan :)
(Säger man så? I made a new friend heter det iaf, på eeeengelska)
Vi började snacka om skrivande och skit för han höll på med sin sista uppsats!
Men jag trögade bara på med ett arbete av många andra.
Han var lite rolig och det var skönt att få skratta.
Jag fick hänga med honom och hans vän ut i solen och fika lite.
Trevligt när man kan vara lite spontan sådär!

På kvällen var jag på bio och såg Se upp för dårarna.
Den var ju lite halvmesig och seg, men det var trevligt ändå. 

Nu sitter jag här i skolbiblan, som vanligt dårå.
Ska försöka bli klar idag, även fast jag inte tror att det kommer bli så.
Men men. Va fan. Det blir la som det blir bara.

Jag har en morot i alla fall.
Det är att det vore så himla skönt att bli klar innan jag åker till Gävle.
Gävle och sånt som finns där är min morot.
KaramEllen hjälpte mig med lite pepping igår :)
Det var bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0