Glad ändå

Idag var min sista dag på praktiken.
Det har kännts så bra och det har varit roligt nästan jämt!
I morse hade jag min sista grodlektion :)
Jag fick en kram av min handledare och hon tyckte det hade gått jättebra!

Nu är jag trött som fan och hungrig så jag kan dö.
Men det gör inget. Jag är glad ändå.
Ellen har skrivit världens bästa kommentar till mitt förra inlägg och lagt upp vackra fulbilder på oss på sin sida :)
Då blev jag så glad så glad. Jag gillar karamEllen. Och vi får träffas om en vecka!!!!

Igår hamnade jag helt otippat på Grill, ett sketasnyggt ställe som ligger nära mig.
Jag hade aldrig varit där, men hört så mycket bra om det.
Maria jobbar där och hon frågade om jag ville dit o hänga efter hon hade slutat.
Så jag drog dit och tog en loka i baren :)
Men nästa gång ska jag beställa in en tjusig drink, för de var sååå fina!!

Nu ska jag skriva på mitt arbete så gott jag kan,
sen hem och sova och äta.
Sen kommer Soffi till mig och då ska vi utforska ytterligare nåt ställe här i Stockholm.
Nu har jag äntligen kommit igång med min upptäcktsfärd som jag tänkt ha så länge.
Fast det blir förstås relativt lugnt ikväll med eftersom jag ska jobba hela helgen.
Men jag har märkt att det kan vara riktigt kul även om man dricker bubbelvatten,
bara man har ett glas med is, en citronskiva och ett sugrör i. Drycken är la fan skitsamma.

Hej då alla dumskallar!

Kommentarer
Postat av: ellen

hihi :)

2007-03-24 @ 17:36:46
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0