Karatekissis

I lördags var jag ute och vinade med en jobbarkompis.
Det var skitkul! Jag tror jag måste börja göra det oftare...
Har knappt varit ute nånting här i Stockholm ju.
Jag är lite ovan att dricka alkohol nu för tiden, så det snurrade till rätt fort och det var roligt :)
Vi skulle inte va ute så länge eftersom vi skulle jobba dagen efter,
men ett glas blev två som blev tre som blev fyra och vi råkade stanna till klockan 03.
Jävlar - jag som inte har råd med det! Men det kändes liksom värt det.

På hemvägen var jag så kissnödig som jag fan inte tror att jag någonsin har varit förut!
Det var helt fruktansvärt!! Ellen och Henke - karatekvällen var ingenting jämfört med detta! :)
Då kan ni haja hur jobbigt det var för mig!

Nu har jag iaf fått mersmak och måste gå ut fler gånger.
Vi var på ett ställe med lite äldre folk, och det var faktiskt skönt.
Lite mindre suparstil och dräggiga raggförsök.
Fast nackdelen är att man kan få "gubbar" på halsen istället... haha.
Det blir nästan äckligt. Känns det inte fel att ragga på någon som skulle kunna vara ens barn?
Skulle jag tycka.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, karatekissis låter inte alls bra! Låter som något slags rekord! Du får följa med mig och röris och dricka lite öl nån kväll! Kram Kram

2007-03-19 @ 14:39:29
URL: http://hanky.blogg.se
Postat av: ellen

haha, som finnen på citykrogen eller vad det hette där vi var, du jag och henke. han var lite äcklig, fast samtidigt rolig ju. :) haha din kissnödiga jävel! du måste lära dig att gå på toa när du har chansen.

2007-03-20 @ 17:24:44
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Linn

Ja Henke, det gör jag gärna! Fast jag kanske dricker nåt annat om det går bra. För själva grejen är väl att man iaf dricker NÅNTING? :) Sen ska jag gå på toa innan vi går hem. Haha.

2007-03-22 @ 10:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0