Med mening

Klagomålen gav resultat. Inlämningen är framskjuten till på måndag igen!
Jippie! Jag ska ändå försöka bli klar före helgen, men nu VET jag åtminstone att det är lugnt
om jag skulle behöva mer tid. Sååå skönt!

På fredag bär det av till Gävle. Det blir trevligt och skoj.
Jag ska träffa Ellen på lördag - ha en heldag! Vad roligt! 
Glass på en pundarbänk i solen och lite stirr i affärer.
Och hon har kirrat så att vi ska få besöka hennes gamla bord som vi ska sitta och ha en good old
Linn&Ellen-fest vid. Jag längtar!! Det finns typ inget bättre :)
Sen så ska jag träffa Stjärnan på nåt sätt. Kanske sparka lite boll i solen, om den tittar fram.
Det blir också bra!

Allt är så bra nu för tiden. Jag mår bra non stop & det är ju helt fantastiskt!
Tänk att man kan må så bra av att få spendera tid med sig själv. I like me.
Hoppas det håller i sig för alltid och för evigt!
Det är nog för att det mesta känns meningsfullt just nu. Jag vet vad jag sysslar med och det känns bra.

Men nu är det skriva som gäller. Arbetet ska bli klart!

Puss på alla vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0