Rövar, drinkar & våfflor

Nu kajkade hela min planering ur, för några rövar på skolan har just bestämt att vi måste lämna in arbetet några dagar t i d i g a r e än de sagt från början!! Så kan man väl för fan inte göra?
Har just skickat iväg ett mail till min lärare.
Jag tänker fan inte få rest och dåligt betyg bara för att hon inte har tagit reda på masa viktiga saker tidigare än så här! Dumma henne. Nu är jag arg.

Men jag tänker inte vara arg så länge till. Jag skiter i det. För jag vill ändå hem till Gävle och träffa karameller och stjärnor så fort som möjligt. Jag får väl ta en satans rest då. Eller så ber jag henne stoppa upp den på något mörkt ställe när jag väl får den. Hon kan göra den själv! Ja, det kan hon gott göra.

Helgen har i alla fall varit bra.
Svindyr men ack så god drinkGrill i fredags med Soffi. Sen en sväng förbi röriga Olssons. Sen hem o sova.
Jobba på lördag dag. Sen vin och popcorn hos mig med Tove och ett besök till trevliga Storstad. Ganska kul. Roligt att flänga med Tove.
Igår efter jobbet blev det såklart våfflor på våffeldagen med brorsan. Skiiitgott! Mums!

Jag har färgat håret. Det är mörkare nu. En av killarna på jobbet tyckte jag var finare innan. Jaha? Det var ju kul.
Haha. Så kan det gå :)

Nu ska jag skriva så huvet nästan börjar brinna. Så får det bli som det blir. Jag vill bara bli klar med skiten!
Och utanför mitt fönster är det VÅR igen.

Kram på er alla nötter!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är vår det är vår! :) Här kan man gå i bara tisha idag, så varmt är det. I like very much! Klart du ska ta samma tåg som mig, det blir kul!

2007-03-27 @ 13:30:43
Postat av: ellen

det var jag

2007-03-27 @ 13:31:09
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: ellen

jag är framme i g-town 20.59. Angång från Sthlm 19.28. Tajma in det! :)

Nu kommer jag ihåg att skriva namn. :)

2007-03-27 @ 20:03:22
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0