Ta vara på tiden

Det här kommer bli en bra dag. Jag känner det på mig.
Jag är ledig, men gick ändå upp kl 7, åt frukost och promenerade till skolan.

Tycker om att ta vara på mina dagar. Älskar att vakna utvilad och gå upp tidigt.
Man får så mycket gjort! Och så har man ändå massa tid över till kvalitetssaker,
sånt som gör livet så underbart och ens värt nåt. Vänner och sånt.
Tar man vara på den tiden man har, då kan man inte lika lätt känna att livet bara försvann,
utan att man hann leva det. Och det är extra lätt nu när det är vår!
Det är tur att jag är så klok.

Nu är jag här i skolan. Solen skiner redan för fullt och det ser lovande ut för resten av dagen.
Nu ska jag plugga en liten stund innan jag åker och tränar.
I eftermiddag ska jag träffa Soffi och kanske Linn E. Sen ikväll ska vi nog käka middag och äta massa gott eftersom det är fredag. Mums! Jag längtar.

Igår gick jag och Soffi omkring på Djurgården. Det blev lite sent, så solen hann nästan försvinna.
Men det gjorde inte så mycket. Det var mysigt ändå.
Sånt måste vi göra oftare! Jag mår så bra när jag får göra sånt där mys :)


Trodde jag skulle bli helt party och galen när jag blev singel.
Men det blev inte så :)
Bara lite i somras. Men det räckte nog...


Kommentarer
Postat av: sandy

ahhaha aa de är smart och börja dagen så tidigt, man blir mycket gladare då när den är slut och man INTE tänker: "ohneej ja gjorde inget idag.."
singel är kul , riktigt kul !! haha

2007-03-16 @ 09:14:59
URL: http://thelittlesandy.blogg.se
Postat av: ellen

gu va du är duktig. om jag inte har nånting jag MÅSTE vakna till, så kan jag inte vakna.. Idag tänkte jag gå upp 9 och gå till skolan och göra lite "självstudier" men jag klev upp först halv elva... Fast en gång var jag duktig och klev upp halv 9 på morgonen fast jag inte skulle göra nånting. åå. då var jag duktig!

ikväll ska jag ha en mysig hemmakväll. håller på å bakar muffins och sen ska jag äta varma mackor och kolla på masjävlar. efter mackorna får jag ta en muffin. jag har gjort med hallon och kardemumma. mums, det är mina bästa!

kram!!!!!!

2007-03-16 @ 19:35:34
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Hanky

Jäklar vad hurtig du är! Måste alltid sova lunch någon timme om jag går upp sådär tidigt. Men, det är ju faktiskt skillnad nu när det har blivit vårigt ute! Så fantastiskt skönt att vakna med solen skiner in genom fönstret! Gilla läget som man säger. Gilla läget.

2007-03-16 @ 22:53:00
URL: http://www.hanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0