Mitt i livet

Hej

Jag är i Jävle som ganska vanligt är nu för tiden.
Och jag har det bra. Mycket bra.
Fy vad jag mår bra just nu, kom jag på.
Bara sådär i stunden kom jag på det.
Härligt ju! :)

Soffis är här också.
Hon bara sover och sover.
Men det behöver hon, för hon är sjuk.
Sov i ro, slumra in, i bädden så fin...

Idag blir en bra dag.
Vi ska softa hela dagen.
Ta en sväng till Köpis, för vi pallar inte stan :)
Middag ute ikväll. Lite vin.
Fest hos myshuvet. Mera vin.
Kanske utgång. Troligtvis totalt vinfylld.



Smaka på det här. Fundera. Och omvärdera:

Inte visste jag, att alla dessa dagar som kom och gick, var själva livet.


Hej då stjärtskallar


Kommentarer
Postat av: ellen

hej arsel. va kul att du mår bra! :) jag mår också riktigt bra idag. vi var och tränade kl 11 och det var jätteskönt. nu har vi solat och jag ska äta lunch och ikväll ska jag och johan på sittning. :) solen skiner och jag är glad. idag är livet. puss.

2007-05-12 @ 13:22:28
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Johan E

Vem har skrivit den kursiverade raden? Kram

2007-05-13 @ 17:23:03
Postat av: Linn

Jo serru Johan, det ska jag tala om för dig, att det vet jag inte riktigt. Men pappa har uttalat frasen ett antal gånger. Och jag tycker den är fin... För det är inte alltid man fattar att det är just det här som är livet. Ofta kan man gå och bara vänta på att det ska börja.

2007-05-15 @ 15:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0