The kids

Praktiken går bra.
Jag känner mig hemma och bekväm där nu.
And the kids like me! Tror jag :)
Det är kul.
De resonerar så roligt och knasigt ibland.
De ser på saker ur ett annat perspektiv än en själv.
Och det är intressant.

Möten som de har innehåller liksom helt andra saker än vuxenmöten skulle ha gjort.
Varje vecka har de tre stormöten. 6-åringarna, ettorna och tvåorna.
Där ska de bl.a. ta upp viktiga saker.
Det kan vara t.ex. att:
Idag när jag var på toa, då var det nån som inte hade spolat.
Igår när jag skulle tvätta händerna, då låg tvålen på hyllan så att jag inte nådde den.
Vet ni... att... på rasten så var det två barn som sa jävlar. Det får man inte.

Det är så roligt tycker jag.
Men för dem är det allvarliga & betydelsefulla händelser.


Nu ska jag fara & klippa mig.
Jag kommer säkert bli skitledsen, eftersom de kommer klippa för mycket.
Men men... what to do when the hår is slitet?

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: ellen

åååh barn är bäst.

haha.

ja, du kommer bli ledsen för du blir alltid ledsen när du har gått till frissan. jag tycker du borde hitta nån som du litar på så du blir nöjd. men det blir säkert bra sörru.

puss.

2007-05-08 @ 20:13:24
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Anonym

jippiiii, va bra att du blev nöjd! :) hur blev det då?
varför är du inte på msn din apa?

puss puss. jag saaaaknaaaar diiiig.

2007-05-12 @ 10:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0