Jag vara inte frisk

E de en vanli da, e de en vanli da?
Nä, de e ingen vanli da,
för jag har så jävla tråkigt ida,
hurra hurra hurra

Fan vad det är trist att vara sjuk... Man bara blir trött hela tiden.
Å inget kan man göra heller. Bara äta och sova.
Tugga, snaska, svälja, snarka.

När jag blir frisk tror jag att jag ska experimentera med mig själv.
Jag ska träna skitmycket. Fast lugnt i början så inte knät sväller som förut.
Sen ska jag se vad som händer.
Vore kul att se hur mycket man kan ändra sin kropp.
Fast det kan hända att jag blir ett streck... och då vore det inte roligt längre.
Men då får man bulla till sig igen.
Man måtte plöööva!

Snor på er!


Kommentarer
Postat av: ellen

oj, tänk om du blir ett muskelberg då.

2007-11-12 @ 22:27:28
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Linn

Högst troligt, jag vet... men... det är smällar man får ta.

2007-11-13 @ 11:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0