Med lite hjälp så...

Jag är så smart.
Ville kunna en låt på gitarren, men tänkte att neej den kommer jag då aldrig klara för det är nog bara massa krångliga knasackord i den...
Det var då jag kom på det. Det smarta.
Jag sökte efter låten på youtube och hittade nån amatörkvinna som satt i ett garage och spelade den.
Perfekt! Sen kunde jag bara kika på vilka ackord hon tog och om jag möjligen kände igen dem.
Och det gjorde jag! Så nu KAN jag den. Å så lyckligt!
Fast det var ett som var jädra krångligt som jag inte får till, men det skiter jag i... Resten låter bra.

Även om man inte kan tro det så är jag dock inte alltid så smart...
Eller smart och smart... Cool är nog ett bättre ord.
För ytterst sällan händer det att osäkerheten kryper sig sakta fram.
När jag tror att jag har anledning att vara osäker... och då blir jag så ocool så det knappt existerar.
Fan också! Jag haaatar det.
Mesigt mesigt mesigt.
Men om jag bara omges av trygghet då, så tynar mesen successivt bort och blir starkare och starkare.
Jag längtar tills jag kan skratta mesen brutalt i ansiktet och bara vara cool. Hela tiden.


Pussar & kramar!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tycker att du alltid är cool!!!

2007-11-15 @ 18:05:54
Postat av: ellen

tycker jag med!
vet du jag hittade en bra sida på nätet där man kunde hitta ackord till en massa låtar och så kunde man välja i vilken tonart man ville spela den, klick så bytte den tonart. fast kommer inte ihåg vad sidan hette..
men kram ändå.

2007-11-15 @ 18:25:34
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0