Snart helg

Jaha nu sitter jag här och får käka upp allt vad jag har sagt.
Skrev ju om hur viktigt det är att ta vara på tiden för att den går så fort..
Men den här veckan har bara gått för sakta alltså.
Jag vill att det ska bli fredag kväll, NU!

My eyes are in flames... ehm, typ.
I alla fall så har jag ögoninflammation tror jag.
Varje morgon är ena ögot igenlimmat med nåt klet...
Inge vidare mysigt alls faktiskt.
Och så är jag lat. Jag är en lat jävel.
Skulle vilja ligga i soffan hela dagen och käka choklad och nötter om jag fick.
Det får jag också. Men då får jag dåligt samvete för mig själv.
Ditt överjag spökar, skulle nog Freud ha sagt.  

Fast jag är inte alltid lat.
Inte när det gäller sånt jag tycker om.
Då är jag en jädra hurtbulle tamefan.

Jaja, trams.

Kommentarer
Postat av: *

I helgen ska vi vara lata :)

2007-11-08 @ 12:22:00
Postat av: Anonym

Ja, alla vi som inte ska jobba ja :) Men före och efter jobbet, jippi vad lata vi ska va!

2007-11-08 @ 16:03:22
Postat av: ellen

imorrn äre helg!! :D

2007-11-08 @ 20:12:37
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: ellen

brunchen var på brasseri absint, resturangen på hotellet i winnhuset. jädrar va gott du!

2007-11-08 @ 21:15:54
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: ellen

haha, den här gången var jag faktiskt lika petig själv, för jag har redan tagit bort ringen i hörnet, tyckte också att den var störig. :)

2007-11-09 @ 11:45:23
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0