Det vete katten

Igår träffade jag Ellen. Det var roligt.
Vi hade blivit vuxna kvinnor som pratade lärarsnack.
Hon var på besök från Växjö.
Vi kollade affärer och åt lunch och virrade runt på söder i regnet.
Vi fattade ingenting och hittade inte tillbaka till där vi hade varit eller nåt.
Men jag köpte i alla fall en lampa, det gjorde jag.
Skitfin!
Jag kirrade rabatt på den, för jag är grym.

Nu ska jag köpa en te och vänta på att seminariumet ska börja.
Sen ska jag träffa Kajsa och fika te- och sconesbuffé på Vetekatten.
När jag kommer hem ska jag ringa till ComHem och fråga varför mitt modem aldrig börjar fungera igen.

En pluggkompis berättade att hon och hennes häst hade blivit jagad av en kvinna i traktor
för att de red på hennes mark.
Hon skrek att hon skulle döda dem.
Jätteknäppt!


Hej då


Kommentarer
Postat av: ellen

Shit va vi är mogna. I alla fall ibland :) Tack för en väldigt trevlig och mysig och skrattig dag, som alltid med dig.
KRAM

2007-10-30 @ 14:11:27
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0