In littleland

Jag är i Småland hos Ellen.
Hon är på skolan nu och målar nån slags renässansbild eller vad det var.
Jag ska sitta här och plugga så länge.
Vad bra det går!
Men jag har läst lite i alla fall. Och mer ska det bli.
Ska bara fixa lite viktiga grejer här först...

Ellen var nyss hem en sväng och joinade mig för lunch.
En helt magnifik lax-, potatis- och blomkålssoppa.
Så jääla go!
Vi åt den till middag igår med.
Sen kom Frida, som också bor i Växjö nu men som jag o Ellen läste med på HiG  förut,
förbi med en kladdkaka och glass. Sluuurp.
Det slog mig att det var tre år sedan jag såg henne sist. TRE år!
Bloody hell, shit my god.

Ikväll blire kräftskiva med Ellens lilla klass.
Det ska bli skoj!
Jag är så lycklig över att jag fick vara med på en kräftskiva i år trots allt.
Trodde inte det skulle bli nån. För jag blir ju för fan aldrig bjuden på några jävla skivor!!!

Jag åkte buss hit, sex och en halv timme by the way.
Det var mest drygt, men lite mysigt också.
Det var så fint väder och när vi åkte igenom massa fina landskap så blev jag nästan tårögd.
Sverige är ju så jävla vackert på sina ställen!
Jag älskar den. Landsbyggden med sina storslagna fält omgivna av lummig grön natur.
Aaaaaaahhh.

Bye suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0