Självömkan

Nä. Ikväll blire glass i stora lass.
Jag är trött och tycker lite synd om mig själv.
Mamma sa att man kunde bli lite ömklig av inflammationshämmande mediciner.
Det är nog det.

Skulle ju planera det kommande kalaset med Soffi,
men hon övergav mig :(

Vi har rast från en föreläsning nu.
Kan inte riktigt fokusera på den.
Jag sitter bara och funderar på vad jag ska äta för mat ikväll
och om jag ska köpa både glass och godis
eller om jag ska satsa mer på värsta goda käket och bara äta nåt litet sen.
Jävligt jobbigt det där!

Shit, nu börjar vi.


Kommentarer
Postat av: ellen

shit jag hoppas du tog värsta goda middagen och glass och godis!
hörru fick du bilden jag skickade till dig? hade ju glömt att kolla vimmelbilderna från när du var här. visst var vi snygga?
kram!

2007-09-30 @ 22:40:25
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0