Jordgubbe

Ja idag har vi haft biologi. Det var rätt så kul.
Vi jobbade i par och skulle mäta hur långa vi var och kolla om vi hade lika långt omfång.
Jag är 165,5 cm. Det var kortare än jag trodde. Mitt omfång var längre.
Sen fick vi undersöka bönor och lite sånt.

Vi ska jobba i grupp och undersöka nåt vi vill ha svar på.
Jag och emma ville vara i par. Men sen frågade en på nå vis lite jobbig människa om hon fick va med oss.
Det ville inte vi. Men hon får det ändå.
Vi kanske kan råka glömma det sen eller så...

På vägen hem köpte jag smoothie-ingredienser och gjorde mig en när jag kom hem.
Mango, jordgubbar och banan.
Det var gott.

Nu ska jag nog försöka strukturera upp en studieplan, så det blir lite ordning på saker och ting.
Det blir ju så rörigt med tre olika ämnen och flera uppgifter att hålla reda på.

Nu vet ni.

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0