n-n-n-n-n-n-n

Lite musik tack.

Jag instämmer med Ellen som hyllar det franska bidraget i ESC. Divine. Jag gillar!
En annan låt som slickar mina hörselgångar just nu är Veronicas Måndagsbarn. Hon sjunger ju så snyggt den damen. Sen så har jag upptäckt på senare år, eller de senaste veckorna för att vara mer åt det exakta hållet, att jag fan diggar ABBA. Är det töntigt? Kanske. Tror ni jag bryr mig? Knappast.

Imorgon far jag till the G to the Ä to the V to the L to the E. Snuttigt! Då ska jag och min kille damma av studentmössorna och hoppsa hand i hand mot majkasen medan vi sjunger Vintern raaaaasat ut bland våra fjällar... Häng på i the get together of love! Vi sjunger in våren och bara myyyyser.

Peace out.


Kommentarer
Postat av: Hank

shit vad äcklig du är. Du bara fortsätter förvåna mig..
HUr går det med dina insekter?

2008-04-29 @ 22:44:35
URL: http://hanky.blogg.se
Postat av: ellen

hej svetto var det svettigt vid majkasen igår kväll?
hoppas ni hade skoj sen! vi hade mycket trevligt, synd att ni inte kom svetton. :)
kram

2008-05-01 @ 11:29:44
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0