Helvete

Okej. Nu är det så här.
Det går åt helvete för mig.

Jag chansade på att jag skulle börja min kurs idag, eftersom naturvetenskapsregistreringen var antingen idag eller imorgon. Hade det inte varit idag, hade jag såklart gått dit imorgon med.


Traskade till skolan, gick in i salen, sa: Hej ska jag läsa här?

Farbrorn sa: Nej det ska du inte.

Jag drog vidare och försökte hitta lite info nånstans,

men fick ingen.

Traskade hem igen, ringde en människa.

Hon sa: Du ska inte läsa NV, du ska läsa specialpedagogik. Men den registreringen var igår så du är grundlurad och får inte gå nån kurs förrän i mars och kommer inte få studiemedel. Du är en nolla.

Nu kanske jag kommer bli uteliggare och alkoholist.


Kan nån ta hand om mig??


Kommentarer
Postat av: *

Jag tar hand om dig fetto.. om du vill bli alkis alltså. Fatta grymt. Röka 300 cigg om dan, slippa duscha och slippa tänka på mat..

2008-01-22 @ 12:45:30
Postat av: Hank

Ingen fara polack. Jag köper ut Kir åt dig, kanske en finare pava vin när det vankas helg. Å eftersom jag bor så nära hamnen kan jag fixa billiga cigg.
Men, fan vilken osis för dig.

2008-01-22 @ 17:44:26
URL: http://hanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0