Aktivitet

Ja hej.

Idag lämnades det in ett litet arbete och redovisades.
Jag var hemskt oförberedd inför det muntliga framträdandet och därför en smula nervös.
Men det gick bra. Ja det gjorde det.

Rätt så aktiv har jag blivit också. Nästan fullt sysselsatt.
Antingen så tränar jag, pluggar, jobbar eller passar liten unge.
Nu har jag blivit medlem av Sällskapandet också :)
En nystartad pysseljunta, som man kanske skulle kunna kalla den.
Det är Ellen och några av hennes pluggers som står för den idén.
Bra initiativ!

Japp. Då vet ni det.

Kommentarer
Postat av: Johansomfan

Det finns ju det Limpan. 2 Limpan asså. Jag ska erkänna att jag tycker det är ganska rörigt själv. Men det är ju inte jag som döper. Jag är bara en bricka i spelet. Den här limpan är förövrigt av manligt kön, aka Linus.

2008-03-12 @ 21:20:06
URL: http://hanky.blogg.se
Postat av: ellen

pysseljunta var ett väldigt bra ord.

2008-03-13 @ 17:31:08
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0