Hockey ping pong

Idag har varit en mycket bra dag!
Morgonpromenad och god frulle. Sen frunch på Kanel och promenad mot Haga.
Hockey (min första!) i Valbo, Valbo - Mariestad.
Valbo vann! Och det var faktiskt till och med ganska roligt att se!
Kallt och lite småsegt ibland, dessa långa pauser... suck. Men spännande.
Med uppdatering från mer kunniga, så lyckades jag hänga med riktigt fint!
Då blev det ju roligt.
Nu vet jag hur det funkar. Typ.

Fan vad sportig jag börjar bli.

Sen blev det mys i Haga med mamsen och papsen. Precis vad jag kände för!
God mat och efterrätt och te och gott och varm filt och så skönt bara!

Imorgon åker jag tillbaka till The City och ska jobba.
Fan vad trist ska ni veta. Men bra.

Usch, nu har jag tryckt för mycket godis igen.
Stor mage.

Jo förresten så såg jag Pingpongkingen i torsdags. Den var fantastiskt tråkig.
Det får man säkert inte tycka. Men jag tyckte ju det för fan!

God afton.

Kommentarer
Postat av: ellen

Du är välkommen till min balkong på fejklatte och ostmackor any day min vän! Vilken tur att jag inte följde med på biojäveln då. :) Bra att du har haft en bra helg hemma.
kram

2008-03-09 @ 00:12:07
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Hank

men. pingpong är ju fin ju.

2008-03-09 @ 20:08:24
URL: http://hanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0