Uppdatering

Hej nu är jag hemkommen från fjällen det har varit så skönt, trevligt och bra och jag har åkt massa mil på skidor och käkat som en hyena så nu tror jag att jag är i alla fall tre kilo tyngre men det gör ingenting och nu måste jag plugga som en besatt idag och imorgon och det kommer bli så satans trist men jag ska försöka bli klar snabbt för jag vill få in skiten och kunna åka till gävle i helgen och gå på kalas med gott samvete för då ska jag dricka öl och vin och kanske bli full litegranna och träffa folk det ska bli roligt det ja det ska det minsann men så att nu ska jag ta och sätta mig med te och studier och börja skriva hejdå.

Kommentarer
Postat av: ellen

fy fan va g det ska bli med fest i helgen det var inte igår det inte och inte vilken fest som helst heller utan en rejäl sådan och det ska bli kul som bara den och idag köpte jag ett hårband som jag kanske ska ha och nu har jag varit och tränat så jag ska duscha sen ska jag prova hårbandet och outfit inför ferren hejdå.

2008-03-25 @ 17:50:41
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Johansomfan

Ska du ta ifrån mig livsgnistan kvinna? försten så lever jag redan sparsmakat gällande den varan nowadays.

2008-03-25 @ 17:59:05
URL: http://hanky.blogg.se
Postat av: ellen

ja jag har tänkt dressa upp mig lite till festen, det är ju inte varje dag man får tillfälle att göra det. ska ha en svart klänning tror jag. kanske ska jag få sminkning på make up store innan också, om nån lämnar återbud. jag är reserv. hoppas! :)

2008-03-26 @ 10:04:15
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0