Problembarn

Hej

Vilken lång dag det har varit idag. Jag gick upp strax efter 7 i morse för att hinna plugga och fixa med saker före lunch. Sen hade vi seminarium 13-16 och slutligen en föreläsning 16-19. My oh my.
Nu är jag hemkommen, duschad, äten, idoltittad och ska sätta mig med ytterligare lite plugg om en stund. Jag är smått nervös inför morgondagen, för då ska jag träffa min handledare och hennes nya klass, som är en trea i år. Jag blir pirrig för att jag känner mig så liten och menlös när jag är där, med henne. Jag vet inte varför, kan inte sätta fingret på det. Men något gör att jag inte blir den Linn som jag oftast är och känner mig bekväm med. Det är frustrerande. Men den här gången känner jag mig lite mer förberedd och det ska jag ta vara på. Svischa fram, ta alla med storm och vara stark... Help me. Mamma...

Igår var det invigning av en ny rörelse i en del av min bekantskapskrets. Cirkelfika. Ellen stod först på listan och bjöd hem oss på muffins och äppelkaka. Svinigt gott var det! Och trevligt.

Jag tror jag är allergisk mot något. Eller har nåt annat fel. Jag har utslag och plitor i ansiktet och på halsen. Och så kliar det på min hand. Det är alltid nåt fel på mig.

God natt!

Kommentarer
Postat av: ellen

Oj, är du allergisk mot nåt du fick på fikacirkeln tro?

Men du, du och jag ser ganska unga ut ändå, vi ska vara glada för det. Det finns 25-åringar som ser ut som 35. stackars dom. Vi ser ju egentligen inte ens ut som 25. Bra va?

2008-09-04 @ 16:17:45
URL: http://colormehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0