I love you sunny crisp

Första föreläsningen idag.
Fy fan vilken tråkig en.
Jag stängde av efter tio minuter och hörde bara hur konstigt han pratade.
Han pratade sluddrigt och osammanhängande.
En tjej bakom mig blev irriterad efter ett tag och sa surt: ursäkta, men vad FAN pratar han om?
Det tyckte jag var roligt :)
Och så tyckte jag det var roligt att han sa rätticheter istället för rättigheter en gång. Haha. Som sket.
En gång sa han bölvaså? med ett snubbligt L och jag tror han menade bör det vara så?

Många knasiga föreläsare ska man möta den närmsta tiden... men det hela känns ändå bra på nå vis.
Klassen verkar absolut okej och jag tror jag kommer trivas. Känner ju igen kanske hälften sen tidigare.
Var rädd att det skulle vara nåt negativt, men de som var lite hemska verkar ha droppat.
De som var bra har hamnat med mig. Jippie!

Nu har fan höstkyla kommit. Jag tycker det är bra. Jag gillar den! Jag mår bra då. Man kan ju andas.
Och igår när jag blev lite ledsen en stund så passade det så bra att få trösta sig med en kopp varm choklad med grädde.
En sån där äkta gjord på kakao och socker.
Det kan man inte göra när det är varmt ute... det går inte.

Jag ska köpa en tjusig höstjacka och några fina koftor. För det hör hösten till.
Sen ska jag dra in krispig luft och bli nypt i kinderna medan jag strosar runt och ler åt alla jag möter.
I alla fall de soliga dagarna.

Sweet love!




Kommentarer
Postat av: ellen

Hihihi du ska komma hit om en vecka!! Jippiiii! :)
Jag ska också köpa en fin mysig höstkappa, en röd från vero moda. då kan vi gå runt och mysa i våra höstjackor sen i höst när jag kommer till sthlm. gu så mysigt.
vi ses snart!!!

2007-08-30 @ 21:35:03
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: ellen

hallå kan du läsa mitt senaste inlägg och svara på frågan där.. folk är inte kloka här nere. :)

2007-09-03 @ 22:38:15
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0