Tillbaka

Hej nu är jag hemma. Inte fan ville jag åka hem eller.
A little bit of shopping in the fancy city (under shoppingfestivalen med tokmycket rea överallt!), a little bit of ligga vid poolen... a little bit of cooling down på balkongen med en kaffe eller whiskey eller vad man vill ha...
A little bit of det perfekta livet.
Alltså, det är ju perfekt för ett tag. Jag skulle väl inte vilja leva där och ha det så jämt. Då skulle jag sakna den kultur som jag är van vid och faktiskt gillar. Men en vecka var för lite. Två veckor hade varit mer lagom... en månad hade också funkat... fan, två månader skulle jag nog kunna gå med på!

R sitter på bilderna. Fina bilder! Han är duktig. När jag får dem kan det hända att jag visar några.

Fan. Ge oss vår i februari, sommar i maj, höst i oktober, vinter i november. Det hade jag nog tyckt om...

Vad många fan det blev. Måste sluta. Mamma säger att jag inte får svära när jag börjar jobba med barnen. Måste sluta. Jag ska öva i sommar.

Hä!

Kommentarer
Postat av: ellen

fan va gött ni har haft det vettu, men du whiskey är fan ett tanttecken. din årsplanering borde funka. för vinter vill man helst ha FÖRE jul, inte efter. jag har för mig att det var så när man var liten. sommar i maj vore toppen. hallå vafan ska du gö i sommar? jag vet, vi svär för mycket.

2009-02-10 @ 17:19:09
URL: http://colormehappy.blogg.se/
Postat av: Frida

Prenumerera på varandras blogg via bloglovin? :D

2009-02-10 @ 17:47:40
URL: http://friiidajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0