Sysslor

Igår var det personalmöte med sportkedjan. Kvällen avlsutades med ett inspirationsföredrag där jag fick en biroll. Mannen som talade menade att vi måste uppmuntra och berömma varandra bättre.

- Vad heter du?, sa han och pekade mot mitt håll.
- Jag? (Ökande hjärtslag...)
- Ja, du
- Linn
- Kom upp på scenen
- NEJE! (Exploderad bröstkorg och rosiga kinder)
- Jo, kom upp här nu
Efter 2 sekunders övervägande insåg jag att jag nog inte borde börja käfta emot och gick med darriga steg upp på scenjäveln.
- Har du varit med om att inte få beröm för något som du tycker att du var värd beröm för?
- Det har jag kanske... hihi...
(Tönt!)
- Det var blygsamt! Nu gör vi så att vi reser oss upp, ger igen för gammal ost och ger Linn en välförtjänt och uppmuntrande applåd.
- Å herregud
(Fortfarande röd men ler brett, en aning sammanbitet)
Sen fick jag stå där och sopa golvet med tårna, niga lite vackert. Men det var ganska härligt också!
Som tack för mitt mod fick jag en ljudbok



Idag är det fettisdag. Som jag har längtat! Förmiddagen har jag ägnat åt fastlagsbullebak för ikväll kommer ett jävla gäng hit och käkar semlor. Kul!



Mums.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi modigt av dig, bra att göra saker man inte vågar ibland då vågar man mer nästa gång! Ser riktigt mumsigt ut=) Ses ikväll!!



Kram kram

2009-02-24 @ 14:17:03
Postat av: ellen

men gu va kul! va modig du var! heja linn! du får en applåd av mig också. :)

2009-02-25 @ 10:55:33
URL: http://colormehappy.blogg.se/
Postat av: Julia

Fan vad du var duktig då och bakade egna! Tönt.

2009-03-06 @ 19:16:32
URL: http://justabitofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0