Kontrast

Idag hade vi stadsvandring i Gamla stan.. fy faan vad kallt det var! Snöade gjorde det också. Jag frös så fruktansvärt så mina fingrar domnade bort. Då hade jag ändå klätt mig bra med snöskor, långkalsonger, varm jacka, mössa, skidvantar och hela kittet. På vägen hem gick jag och spottade och svor för att det var så kallt. Jävla skit, när ska det bli vår?

För att strö lite salt i mina egna kylskadade sår sitter jag och kikar på Dubaibilderna. Fy fan vad jag vill vara där nu. Glida runt i en lätt klänning och sandaler. Eller ligga och lapa sol i bikini. Kill me.

Nu ska jag stoppa in några bilder, för att strö lite salt i era snart öppna sår också. Så det blir rättvist.

 Innergården

Kommentarer
Postat av: ellen

fy faeeen nää!

jag satt och tittade på australien och nya zeelandbilderna idag också. ush jag vill verkligen ha sommar nu - länge! men idag är det i alla fall soligt ute, man får va glad för det lilla. :) och om 2-3 månader kommer det va vår.

2009-02-17 @ 15:00:39
URL: http://colormehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0