Bullar

Okej... jag kanske ska ge det ett försök till.
Just nu har jag fan inte mycket till liv måste jag erkänna, så då saknar jag min trogne vän lite. Bloggen alltså.
Nu läser väl inte en jävel här längre.. och jag vill helst skapa en ny blogg. Egoboosta lite. Orkar inte just nu, men kände ändå för att skriva lite. Så jag våldgästar min egen förlegade blogg en stund.

Tänkte bara berätta att jag ska baka bullar idag. Då får jag något att göra. Och vem mår inte bra av att känna bulldoft? Ska kolla upp ett recept på stört och sen traska till affären och handla det som behövs.

OM fikatjejerna har tid att komma hit ikväll så ska de få smaka på mina kreationer. Och lite annat. Hoppas hoppas de kommer.

Hej då

Kommentarer
Postat av: ellen

oj bullar minsann! :D jag ska skriva så tangentbordet glöder nu, så jag hinner komma.

fan va gött stt du är tillbaks! :)

ska inte vi ta och starta våran gemensamma blogg då?

2009-01-15 @ 12:44:08
URL: http://colormehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0