Kort

Äh. Jag har just klantat bort hela den text som jag hade skrivit här. Nu blev jag lite lagom småtrumpen, så nu tänker jag bara återge en kortare sammanfattning av det som s k u l l e ha stått här.

Fjällen var bra. Vädret var inte top notch, med halv storm och oväder. Men det sket jag i för jag fick min skotertur, min goda mat, mitt vin, min bastu, mitt snölandskap, min snölek och mysiga dagar!

Nu är jag halvt hemkommen, med en mellanlandning i G-town. Imorgon tuffar jag vidare till mitt eget lilla hem. Där väntar skola och en hel del plugg...

Men snart, alldeles snart, är det dags för nästa tripp :)


     

Kommentarer
Postat av: ellen

fan va du trippar runt. :) vi hänger i veckan, okej?

2009-01-26 @ 22:08:58
URL: http://colormehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0