Live it.

De kom! Fikatjejerna. Ellen och Jenny. Jag fick bjuda på mina bullar och annat. Det var så trevligt med lite besök så.

Idag ger jag blanka fan i att sitta och vänta på svar från min uppsatshandledare. Solen skiner ju! Jag tänker dra ut, träffa Sofia, strosa runt i krispig luft, ta en kaffe nånstans, prata och skratta.

Lycklig, så lycklig, är jag över dessa dagars underbara kompishäng! Att ha saker och folk inplanerade. Då lever jag som bäst vetni. Kan inte sitta i soffan dagarna långa och få skavsår i både arsel och hjärna. Funkar inte! INTE!

Frid.

Kommentarer
Postat av: ellen

fan va gött vettu. vänner är livsnödvändiga! tur vi har så fina vänner du å jag. :)

rajraj lite ikväll. :D

2009-01-16 @ 14:20:19
URL: http://colormehappy.blogg.se/
Postat av: Sofia

Har verkligen haft en toppendag med dig!! Är full av positivitet nu, gick o log hela vägen hem så folk måste undrat vad fan jag höll på med:) Mer sånt! Kram

2009-01-16 @ 16:49:22
Postat av: Hank

Välkommen tillbaka! Har varit lite trött på att läsa samma blogginlägg gång på gång nu. =)

2009-01-17 @ 20:26:29
URL: http://hanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0